poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Awesome...

Dochodzi (Śmiech 69% Polaków za 3... 2... 1...) 3 w nocy, a co robi Raina? (Dla randomów, moich znajomych oraz mnie, bo muszę się przyzwyczaić: Raina to ja.) Pisze posta na blogu zamiast spać, bo budzi się o 9:00! :v Ale nie bez powodu. Nie może spać, iż ma zj¶•.•¶ebany chumor, bo tak. Ona też nie wie czemu pisze w trzeciej osobie. Może dlatego, że ona to tak naprawdę 20 osób? Ale nie dlatego smutam, no bez jaj. Dla nikogo (Tak, dla mnie też.) nie jest ważne o co mi chodzi. Dlatego też nikt nie wie...
Anywayz... Może będę chora! W ostatni tydzień wakacji... Osom...
Ogólnie to po chwili przemyśleń chyba wiem dlaczego często jest mi smutno. W nocy jestem taka... Dobra. A ja te smuty mam w nocy, so ludzie dobrzy są smutni. xD (Mam fazę na Portala, więc się nie dziwcie, że ciągle będę o nim gadać.) GlaDos w pierwszej części portala była jeszcze wredniejsza ode mnie. W dwójce też była wredna, ale (Ci, co nie słyszeli o portalu, to po pierwsze chańba wam, a po drugie ZAKRYĆ OCZY BO SPOILER!!!) Jak już była tym ziemniakiem to taka się milsza zrobiła. A pod koniec znów była najsuper xD (MOŻECIE JUŻ OTWORZYĆ.)
Teraz już serio koniec tych smutów, bo mi się porzygacie tu zaraz.

A teraz wasz ulubiony temat.
Jak często będą posty?
Zazwyczaj mówię, że co tydzień/dwa, ale tak serio to nigdy nie wiadomo, so nie wierzcie mi na słowo.

I oczywiście moje głupie pomysły!
Więc... Za górami, za lasami w tym roku kończę szkołę. Wtedy chciałabym zaśpiewać pewnym osobom piosenki z Portala, podkreślając "Goodbye my only friend. Oh, did you think I ment You?". Wtedy nie tylko może w końcu pojmą, że mam ich dość, ale i sprawdzę ich kompetencję, jeśli chodzi o naukę języka angielskiego.
Tylko jest kilka powodów, dla których tego nie zrobię:
1.Nie śpiewam zbyt dobrze.  Nigdy się nie uczyłam.
2.Nie miałabym odwagi, by akurat śpiewać. Mogę się wydurniać w każdy możliwy sposób, ale nie ten.
3.Byłby problem ze zrozumieniem przekazu.

Dobra, na koniec chciałabym przeprosić za okropny chaos w poście, ale cóż, jest trzecia w nocy!
Niech moc czekoladowej herbaty będzie z wami :D Poo!
                                     Pozdrawiam Czokleda, którego nie znam osobiście, ale nie mam kogo pozdrowić...

PS:Następny post będzie o simsach, nazwie bloga, YouTubie, FaceBooku, oraz innych bzdurach, ale ciii...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz