niedziela, 14 września 2014

Sama nie wiem...

Zastanawiam się nad zmianą bloga po raz chyba trzeci, gdyż ten jest beznadziejny. Wiem, że moje cyfrowe polędwice nie istnieją, bo po prostu nikt mnie nie czyta, ale czytając swoje stare posty stwierdziłam, że są nudne i zbyt długie. Wiem, że mogę je usunąć, ale meh... Następny blog będzie o czymś zupełnie innym, na pewno nie o moim życiu. (Może coś czasami wspomnę, ale będą to dwa zdania, nie cały post.) Napiszcie co o tym myślicie. I nie, to że nie ma emotikonek czy wykrzykników nie świadczy o moim smutku, bo nie jestem smutna. Chociaż... W The Sims 4 nie ma piwnic. Rozpacz.
Anyway... Założyłam Instagrama! (Wykrzyknik wow)
[Jeśli tu nie klikniesz, Asia przyjdzie do ciebie w nocy]
To by było w sumie na tyle. Macie pomysł na nazwę bloga, moje wyimaginowane cyfrowe polędwice? Piszcze!
Papapapapapapapapapapapapapapapapan Jabłko i Pan Gruszka, Pan Gruszka, Pan Pietruszka, Pan Jabłko jest malutki, Pan gruszka jest smaczniutki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz