czwartek, 1 maja 2014

Informacje o moim cierpieniu.

Witoj!

Zapewne jesteś tu, bo mnie znasz. Ewentualnie wpisałeś byle jaki adres bloga i wyskoczyło ci to gówno, albo masz magiczną moc wykrywania shitowych blogów. W każdym razie tu jesteś.
Anyway... Tu będę umieszczać swoje bardzo (nie)mądre opowiadanie, czy cokolwiek to jest. Ale będą tu też głupie rzeczy znalezione w internecie, pokazane objawy mojej głupawki, posty o wszystkim i o niczym (raczej to drugie) i posty, które coś hejtują (grę, serial, cokolwiek). Jeśli narysuję coś fajnego, (I know. Great joke.) dam tu obrazek. Może opiszę sytuacje ze swojego życia (To, jak pseudouczniowie z mojej klasy nie potrafią przetłumaczyć "I don't understand", podczas gdy ja piszę z siostrą w nocy po angielsku bez żadnego problemu.) oraz to, jak bardzo cierpię. Znajdą się tu też inne bzdury, które przyjdą mi do głowy później.

Sorry, ale nie potrafię się żegnać, więc musicie się zadowolić zwykłym "Idź czytać książkę, a nie przed tym komputrem siedzisz ciągle!". Oj, to nie to. Eh... Nevermind... Po prostu - Pa .-.

PS:Chyba nie będę się podpisywać, bo to tylko mój blog. Ale jakby ktoś chciał wiedzieć, to moja ksywa to Raina :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz