wtorek, 13 maja 2014

Wrrrr! ;-;

Witaj, młody człowieku. To jest kolejny post, który nic nie wnosi. A może jednak... W każdym razie czasami mam ochotę komuś roz¶•.•¶ierdolić twarz. Czemu? Słyszę tak oczywisty błąd w wymowie.
Oto ranking tych, które wkurzają mnie najbardziej:
5."Ale tam tak pisze!" Jest napisane, debilu!
4."Spadam w dół!" Nie kurde, w górę...
3."Prosze paniom!" Prosze pani, idioto!
2."Czejść!", "szejść" To oczywiste, parówo!
1."Jake masło? Take?" Jak to słyszę, mam ochotę wypruć komuś flaki. Po prostu arghhh!

Nie mogłoby być tak krótko, więc rzucę gównianym tematem.

Piłka nożna... Najgorsze w niej nie jest to łapanie się za ręce przed meczem, ani nawet nie komentatorzy sportowi. To co mnie najbardziej denerwuje, to ta symulacja piłkarzy ("On mnie uderzył!") oraz ich ruchy. A zupełnie najstraszniejsze jest to, że dzieci to wszystko po nich powtarzają, a jak mają piłkowe badziewie twierdzą, że są fajni. Nie wiem czy kiedykolwiek poznałam chłopaka, który tak nie robi .-.

Dobra, koniec. Widzimy się (Ani ja Ciebie, ani ty mnie nie zobaczysz, ale ok.) za dwa dni, o ile jeszczę będę żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz